Siirry pääsisältöön

Kalenteri

Alvar Aallon ateljee 1954-55; 1962-63, Helsinki. Valokuva Maija Holma © Alvar Aalto -säätiö.

Ilmoitusta on päivitetty 5.4.2023: taloushallinnon osaajan/kirjanpitäjän hakuaikaa on pidennetty 1.5.2023 asti.

 

Haemme Helsingin Munkkiniemessä sijaitsevaan toimipisteeseemme uusiin mielenkiintoisiin tehtäväkokonaisuuksiin kahta vahvan kokemuksen omaavaa ammattilaista:


Myynnin ja markkinoinnin osaaja
Myynnin ja markkinoinnin osaaja vastaa kokonaisvaltaisesti säätiön omien tuotteiden ja julkaisujen myynnistä ja markkinoinnista sekä museokauppojen ja verkkokaupan ylläpidosta ja kehittämisestä. Vastuualueeseen kuuluu myös Helsingin Aalto-kohteiden opastettujen kierrosten, tilavuokrausten ja asiakaspalvelun organisointi sekä tapahtumamarkkinointi yhdessä osaavan tiimin kanssa. Toimenkuvaa voidaan muokata valittavan henkilön osaamisen ja kokemuksen mukaan.

Edellytämme vahvaa kokemusta vastuullisista myynnin ja markkinoinnin tehtävistä sekä soveltuvaa koulutusta. Arvostamme kokemusta kaupan alalta kansainvälisessä toimintaympäristössä, digitaalista osaamista ja hyvää organisointikykyä. Museo- ja kulttuurialan kokemus katsotaan eduksi, samoin kokemus esihenkilönä toimimisesta.

Taloushallinnon osaaja/kirjanpitäjä
Taloushallinnon osaajan/kirjanpitäjän toimenkuva koostuu monipuolisista taloushallinnon tehtävistä sisältäen mm. laskutusta, reskontranhoitoa, juoksevaa kirjanpitoa, alv-raportointia, projekti- ja kustannuslaskentaa, tunti- ja lomalistojen ylläpitoa sekä palkanlaskentaa. Työhön kuuluu paljon yhteydenpitoa eri puolilla maailmaa olevien asiakkaiden ja muiden sidosryhmien kanssa, ja se tarjoaa erinomaiset mahdollisuudet oman osaamisen sekä menetelmien ja prosessien kehittämiseen. Toimenkuvaa on mahdollista muokata valittavan henkilön osaamisen ja kokemuksen mukaan.

Edellytämme vahvaa kokemusta vastuullisista taloushallinnon tehtävistä sekä soveltuvaa koulutusta. Arvostamme tilinpäätöstaitoa, kirjanpito- ja verosäännösten hyvää tuntemusta sekä kokemusta ulkomaankaupan alv-käytänteistä.  Museo- ja kulttuurialan kokemus katsotaan eduksi, samoin kokemus hankerahoitusten raportoinnista.

Menestymisen edellytyksenä kummassakin tehtävässä ovat itsenäinen, vastuullinen ja rohkea työskentelyote sekä kyky omaksua uutta ja hahmottaa kokonaisuuksia. Arvostamme omatoimisuutta, joustavuutta ja positiivista asennetta sekä hyviä vuorovaikutus- ja yhteistyötaitoja.

Sujuva suullinen ja kirjallinen englannin kielen taito on välttämätön aidosti kansainvälisessä ympäristössä, muu kielitaito katsotaan eduksi. Kumpikin tehtävä edellyttää vahvaa Excel-osaamista ja hyviä IT-taitoja.

Pyydämme lähettämään hakemukset palkkatoiveineen ja ansioluetteloineen 10.4.2023 mennessä (myynnin ja markkinoinnin osaaja) tai 1.5.2023 mennessä (taloushallinnon osaaja/kirjanpitäjä) osoitteeseen pirjo.olin@alvaraalto.fi. Aloitamme haastattelut jo hakuaikana.


Lisätietoja antavat:     

Tommi Lindh
toimitusjohtaja
tommi.lindh@alvaraalto.fi
044 562 1625

Pirjo Olin
talous- ja henkilöstöpäällikkö
pirjo.olin@alvaraalto.fi
0400 230 928


Alvar Aalto -säätiö
toimii paremman arkiympäristön ja muotoilukulttuurin hyväksi lähtökohtanaan Alvar Aallon ja hänen elämäntyönsä humanistiset ja ekologiset arvot. Säätiön tehtävänä on huolehtia Alvar Aallon aineellisen ja henkisen perinnön jatkumisesta sekä toimia Alvar Aallon arkkitehtuurin ja muotoilun kansainvälisenä tietokeskuksena. Säätiö on toiminut vuodesta 2020 Alvar Aallon arkkitehtuuri- ja muotoiluperinnön valtakunnallisena vastuumuseona. www.alvaraalto.fi

 

Alvar Aallon ateljee 1954-55; 1962-63, Helsinki. Valokuva Maija Holma © Alvar Aalto -säätiö.